piatok 15. októbra 2010

Google Analytics

Ako úlohu "W4-KE I1,I2 alebo I3", v rámci školenia  DVUI, som si vybral Google Analytics.
Google Analytics je nástroj na sledovanie návštevnosti webu s rozsiahlými možnosťami výberu sledovaných parametrov. Používam ho už dlhšiu dobu a som s ním plne spokojný.
Postup:
Registrácia som vykonal pomerne pohodlne. Využívam viaceré free služby spoločnosti Google a tak išlo iba o ich rozšírenie o ďalšiu službu. 
Inštalácia kódu na stránku pozostávala z generovania kódu, úpravy-doplnenia súboru index.php a uploadu s kódom "google_anylitics.php" na web.
Sledovanie jednotlivých parametrov sa deje jednoduchou "klikácou" metódou. Prvé štatistiky sa však objavia najskôr po 24 hodinách (najskôr sa musia dáda nazbierať).  

P.S.: Ako som napísal: Google Analytics som použival už dávnejšie, takže u mňa išlo iba o konštatovanie známych skutočnosti.

4 komentáre:

  1. Zdravím kolegu z DVUI,
    taktiež hľadám blogy so zmysluplnými príspevkami a zaujal ma Váš blog v ktorom sa tiež venujete nástroju Google Analytics. Vidím, že ho používate už pomerne dlho (ja iba druhý deň :-))), takže materiálu na výskum o návštevnosti máte už dosť. Máte pocit, že tento nástroj má aj významnejšie využitie v našej školskej praxi, alebo sa jedná iba o ďalšiu "hračku" a zaujímavosť?

    Vlado Kucer
    http://vladodvui.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Využívam nástroje spoločnosti Google, ale o Google Analytics som sa dozvedel až na DVUi. Určite to začnem využívať na sledovanie návštevnosti mojich stránok.

    http://dulencin.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Google Analytics ma zaujal už na prednáške DVUi, doteraz som nevedela, že aj Google ponúka niečo také. Váš blog ma presvedčil, že to naozaj až také zložíté nebude. Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť